Deși DENSO este un nume recunoscut pe scară largă și sinonim cu industria auto, puțini sunt cei care realizează adevărata sa dimensiune, care cuprinde aproape 200 de birouri de cercetare, producție sau vânzări în întreaga lume, cu 165 000 de angajați răspândiți în 35 de țări.
Înființată inițial în 1949 sub numele de NIPPONDENSO și cu sediul central în Kariya, Aichi, Japonia, DENSO Corporation furnizează producătorilor de autovehicule din întreaga lume tehnologie auto avansată, soluții de sistem și componente pentru echipamente originale (OE).
DENSO Aftermarket este o divizie a DENSO Corporation dedicată furnizării de piese și soluții auto de înaltă calitate pentru industria aftermarket. Cu un angajament puternic față de inovație, fiabilitate și satisfacția clienților, DENSO Aftermarket contribuie la asigurarea faptului că vehiculele care circulă în prezent continuă să funcționeze la performanțe optime.
Deși este mult mai tânără, compania DENSO Aftermarket păstrează același etos bazat pe calitate și oferă sectorului independent de service și reparații acces la aceste produse OE, în șapte categorii de produse cu 33 de tipuri de produse, acoperind peste 6.400 de coduri și acoperind milioane de aplicații, precum și suportul tehnic pentru a se asigura că profesioniștii le pot instala eficient și eficace.
DENSO Aftermarket oferă o gamă extinsă de produse care acoperă diverse sisteme și componente ale vehiculelor, printre categoriile cheie de produse numărându-se:
- Aer condiționat și răcirea motorului
- Componente pentru motoare diesel
- Sisteme de management motorul
- Filtrare
În mod firesc, DENSO continuă să dezvolte noi produse, inclusiv pentru automobilele hibride și electrice, și, deși acestea sunt furnizate în prezent în principal ca echipamente originale, de îndată ce este posibil, ele devin treptat parte a programului aftermarket.
Mai multe detalii despre programul DENSO Aftermarket sunt disponibile online la adresa: https://www.denso-am.eu/ro